Off- en online magazine

Trendy herenschoenen van Nubikk

De zomerse temperaturen laten zich steeds meer zien en menig Nederlander heeft inmiddels zijn wintergarderobe ingeruild voor zijn zomergarderobe. En bij een nieuwe garderobe hoort natuurlijk ook een paar nieuwe schoenen. Helaas blijkt het vinden van het perfecte paar schoenen zo makkelijk nog niet. Stel je je eens voor: een paar schoenen dat er prachtig uitziet, van uitstekende kwaliteit is en daarnaast ook nog eens zeer comfortabel is. Dat klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn? Toch is dat exact wat het schoenenmerk Nubikk beloofd.

Schoenen van Nederlandse bodem

Nubikk is een jong Nederlands schoenenmerk en is opgericht in 2012. Inmiddels zijn de trendy schoenen van dit merk al in meerdere landen te koop en leveren zij zelfs wereldwijd via hun webshop, www.nubikk.nl.

Bij het ontwerpen van schoenen hebben zij altijd het comfort als vertrekpunt: alle schoenen van dit merk worden voorzien van een comfortabel voetbed. Hierbij maakt het niet uit of het om een paar sneakers of een paar boots gaat. Daarnaast hecht Nubikk ook waarde aan uitstekende kwaliteit. Alle schoenen worden namelijk vervaardigd van hoogwaardig materiaal. Dat zie je ook zeker terug in de uitstraling van de schoenen.

Groot aanbod met volop keus

Nubikk heeft verschillende soorten herenschoenen, namelijk sneakers en boots. Via hun website kun je al kiezen uit zo’n 40 paar herenschoenen.

De sneakers van Nubikk zijn voornamelijk lage modellen en zijn veelal te koop in de kleuren wit, zwart en grijs. Deze neutrale kleuren zorgen ervoor dat de sneakers makkelijk te combineren zijn met jouw andere favoriete kledingitems. Ook biedt Nubikk de sneakers in diverse soorten materialen aan, zoals premium leer of zacht suéde.

Ook bij boots voor heren houdt Nubikk weer de gemakkelijk te combineren kleuren aan. De modellen zijn voornamelijk enkelboots en hebben een stoere, maar elegante look. Je kunt kiezen voor boots met veters of voor boots zonder veters.
Zowel de sneakers als de boots zijn verkrijgbaar in de maten 40 tot en met 46.

Verkooppunten

Ben jij nieuwsgierig geworden naar de schoenen van dit stijlvolle merk? De schoenen van Nubikk zijn online alom verkrijgbaar op verschillende bekende webwinkels en natuurlijk via hun eigen website. Hierbij bieden zij gratis verzending en retour, waardoor je de schoenen met alle gemak thuis kunt passen.
Maar ook als je er de voorkeur aan geeft om de schoenen in fysieke winkels te bekijken en te passen, zijn er genoeg opties. Nubikk heeft eigen winkels verspreid door heel Nederland. Daarnaast is het merk ook te koop bij verschillende andere schoenenwinkels. Een verkooppunt bij jou in de buurt kun je gemakkelijk vinden via www.nubikk.nl/stockists.

Verder Bericht

Vorige Bericht