Zomerkleding voor heren waarin je gezien wilt worden

Polo shirt

De zomer is echt de tijd van zien en gezien worden. Op het strand kan je lekker zonder shirt rondlopen, maar als je niet op het strand bent is het belangrijk dat je er ook goed uitziet. Het is echter niet altijd even eenvoudig wat nou precies aan te doen als man in de zomer. Daarom zal in deze blog besproken worden wat je als man allemaal in de zomer aan kunt doen. Zodat jij er de volgende zomer weer goed bij kunt lopen!

Zonnebril

Een essentieel onderdeel van elke zomer outfit voor een man is een leuke zonnebril. Zonnebrillen zijn er in alle soorten en maten, kijk bij het kiezen van een zonnebril dat ook vooral welk model het beste bij jouw gezichtsvorm past. Daarnaast is het ook belangrijk dat je er goed mee kunt matchen, een oranje zonnebril kan heel leuk zijn, maar zal niet zo makkelijk te matchen zijn met andere kleding. Overweeg ook of het model van de zonnebril in de mode is voor één seizoen. Of dat het tijdloos model is zoals een klassieke Ray Ban zonnebril. Zo is het geen gek idee om wat meer geld uit te geven aan een zonnebril als je weet dat je er een aantal jaar mee verder kunt.

Polo shirt

Wil je voor een stijlvolle look gaan in de zomer? Kies dan voor een polo shirt. Het leuke aan polo shirts is namelijk dat het niet alleen casual is, maar ook netjes is. Ook hebben polo shirts vaak verschillende kleuren wat goed bij de zomer past. Waar een roze polo in de winter wellicht een beetje misstaat, is dit in de zomer juist heel vrolijk. Kies in de zomer dan ook vooral voor leuke felle kleuren. Onder je polo kan je jeans aan doen en op een wat warmere dag een bermuda broek.

Zwembroek

Zwembroeken zijn er in alle soorten en maten. Een aantal jaar geleden waarin surf zwembroeken in die tot over de knieën reikten. De afgelopen jaren is er echter een trend ingezet dat de zwembroek weer ouderwets wat korter mag zijn. Weer dus niet bang om wat van je bovenbeen te laten zien en zorg er zeker voor dat je knieën zichtbaar zijn. Qua kleur of print op je zwembroek moet je vooral aan doen wat je zelf mooi vindt. Als je kiest voor een zwembroek in één kleur, zal het er altijd goed uit zien. Een vuistregel is dat hoe donkerder de huid is, hoe feller de zwembroek van kleur mag zijn.

Mobiele versie afsluiten